În perioada 1-2 iunie 2007, Fundația Spandugino a sprijinit organizarea  de către Catedra de Comunicare și Relații Publice din cadrul Facultății de Litere a Universității București, Conferinţei Internaţionale de Comunicare, ediția a III-a.

Editia din anul 2007 a avut ca temă „Fundamentele Comunicării Organizaționale: tendințe actuale” și s-a desfășurat în asociere cu al XIV-lea Colocviu Franco-Român „Organizațiile și Cultura Media – transformări corporative”, derulat de Centrul de Studii Media și Noi Tehnologii de Comunicare al Facultatii de Sociologie.

Comunicarea organizațională a devenit, în practică, un domeniu dinamic și interdisciplinar care se construiește prin metodologii de relații publice, marketing, comunicare corporatistă, managementul resurselor umane, cultura organizațională.

Structura Conferinței a cuprins două sesiuni în plen dedicate analizării celor mai semnificative probleme ale comunicării organizaționale în Europa și patru secțiuni de lucru, cu subiecte integrate tematicii fiecărei secțiuni:

1. Comunicare și cultură organizațională;

2. Comunicare internă;

3. Cultura organizațiilor media – transformări corporative;

4. Relații publice, reputație și responsabilitate socială corporativă.